Usein kysyttyä

Tästä osiosta löydät vastauksia usein kysyttyihin kysymyksiin aihealueittain.

Olen unohtanut salasanani. Mitä minun pitäisi tehdä?

Jos olet unohtanut salasanasi, voit tilata sen verkkokaupan kirjautumissivulla olevasta linkistä antamalla sähköpostiosoitteen, jonka olet ilmoittanut rekisteröityessäsi.

Miten maksan tilaukseni?

Voit maksaa tilauksesi luottokortilla tai verkkopankin kautta tilauksen yhteydessä.

Miten tilaukset toimitetaan?

Tilaamasi tuotteet toimitetaan postitse lähimpään toimipisteeseen. Isompien tai raskaampien yli 30 kg painavien tuotteiden toimitustavasta sovitaan tapauskohtaisesti.

Kuinka nopeasti tilaamani tuote toimitetaan?

Tilaamasi tuotteet toimitetaan 5 arkipäivän kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Jos tuote on tilapäisesti loppunut varastosta asiakaspalvelumme ottaa sinuun yhteyttä.

Kuinka paljon toimituskulut maksavat?

Alle 2 kg / kirjelähetykset maksavat 12,10 euroa / lähetys. Yli 2kg ja alle 30 kg lähetykset maksavat 24,20 euroa / lähetys. Yli 30 kg painavien lähetysten toimituskulut määräytyvät toimitustavan mukaan tapauskohtaisesti.

Mitä teen jos tuotteessa on virhe?

Jos tilaamassasi tuotteessa on virhe ota yhteyttä verkkokaupan asiakaspalveluun sähköpostitse info@japa.fi tai puhelimitse +358 2 8571 200.

Käsittelyn nopeuttamiseksi selvitä asiakaspalveluamme varten tilauksesi tilausnumero. Tämän tiedon löydät toimituksen mukana toimitetusta lähetyslistasta tai verkkopalvelun Omat tiedot -linkin takaa tilaushistoriastasi.

Mistä voin tarkistaa tilaukseni tiedot?

Saat tilauksenvastaanottovahvistuksen ja toimitusvahvistuksen sähköpostiisi. Voit myös tarkistaa tilauksesi verkkokaupan Omat tiedot -linkin takaa tilaushistoriasta.

Voiko tuotetta palauttaa?

Verkkokaupasta tilatuilla tuotteillamme on 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Ostaja vastaa palautuskustannuksista. Palautettavan tuotteen on oltava käyttämätön ja alkuperäispakkauksessa.